Please upgrade your browser to make full use of twiends.   chrome   firefox   ie   safari  
Peter Foulger
£160 of petrol in 3 weeks 😭
history repeats itself, if someone fucks you over once they will fuck you over twice
Retweeted by Peter Foulger
Blind Faith is still a banger
could never go back to a single bed
Retweeted by Peter Foulger
Can never fall asleep at a reasonable time 😒
Retweeted by Peter Foulger
The vibes I get about people are always right in the end.
Retweeted by Peter Foulger
Catfish is good but it's always a massive anti climax. I want the catfish to be a proper full on nutjob not some boring loner
People be cutting each other off for the dumbest shit. Its called communicate & work things out.
Retweeted by Peter Foulger
You've not experienced true stress until you've watched the sky bet text commentary of games from your accumulator
V fest lineup looks like a capital FM takeover, type of crowd that sits in circles and makes daisy chains
Retweeted by Peter Foulger
Had a betting account for about 24 hours and I already have a severe gambling addiction that probably requires rehab
When you've got a penalty to take but that blue and black dress suddenly looks gold
Retweeted by Peter Foulger
LMFAOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
Retweeted by Peter Foulger
Just got off the phone to Wiz Khalifa and he seems to think it's black and yellow
Retweeted by Peter Foulger
nah nah blue and black im telling you
Retweeted by Peter Foulger
Oh my fuck the creamfields line up is MAD😨
Retweeted by Peter Foulger
my house could be on fire & I wouldn't wake up
Retweeted by Peter Foulger
Them people who have 1000s of followers but follow like 200. Stop pretending you're a local vip, we all know your game #FollowThenUnfollow
When you hand the AUX cord to your homie and he starts playing Macklemore
Retweeted by Peter Foulger
Gotta love the home-grown ITV bias. "City just trying to get a foothold in the game here" City are getting fucking twatted, mate.
Retweeted by Peter Foulger
Watching suarez feels a bit like what i imagine watching your ex wife have sex with another man feels like
Congratulations to megan trainor for creating the most annoying fucking music in the history of sound. Please leave this earth
Holy shit what a strike
Liverpool fans realising Lovren and Skrtel are starting together... vine.co/v/OQMUj71g1nU
Retweeted by Peter Foulger
Ignoring the itunes thing you can't deny that some of U2's old hits are absolute tunes
Shout out to the quiet cab drivers. Not everyday force convo
Retweeted by Peter Foulger
That "view tweet activity" thing is weird. Who are you people that click on my profile and wtf are you looking at?
An Irish accent does absolute bits, can't beat it
Retweeted by Peter Foulger
I couldn't care less about the Kardashians and I really don't understand the hype over the massively overrated family
Retweeted by Peter Foulger
BREAKING NEWS: Floyd Mayweather announces fight with Manny Pacquiao on May 2
Retweeted by Peter Foulger
Literally everything you do irritates me, no reason tho
Retweeted by Peter Foulger
waiting a week in between episodes of Better call Saul is absolute torture.
Retweeted by Peter Foulger
Only Just seen who Amber rose is .. How the fuck can people say she's good looking ?!?! 😩😩😂😂 looks like a white maltesar .. She's Nuts doe 🙈
Retweeted by Peter Foulger
It's quite worrying that people actually still fall for fake accounts
Irish fellas review of 50 Shades of Grey on Graham Norton Show. Hilarious youtube.com/watch?v=fUoKmi…
Retweeted by Peter Foulger
After years of slagging it off, Drake's music is starting to grow on me, what I've heard of the new album is decent so far
Imagine if there was commentary on commentary "For me, Clive, Keown has been a bit of a let down"
Retweeted by Peter Foulger
Hahaha fucking get in, I'm converting to Christianity
Hello @god, Please draw arsenal and man u against each other, Cheers, Peter
A 17-year-old accused of murdering Ashley Woolley in Oaklands Park, Chelmsford, has pleaded not guilty to the offence bit.ly/1AIL90l
Retweeted by Peter Foulger




Twitter Sign-in
We are going to send you to Twitter to authorize twiends.
Please note that we never tweet or follow people without your permission.
Continue